מוט מתח
הדרך הטובה ביותר להשתמש במוט מתח

הדרך הטובה ביותר להשתמש במוט מתח

אם אתה חושב לקנות ציוד התעמלות, אני בטוח ששאלת את עצמך, ”איך אני משתמש במוט מתח?” זו שאלה מצוינת והדרך הטובה ביותר להשתמש בפאב תלוי ברמת הכוח שלך. אתה לא רוצה להתחיל להשתמש במוט מתח כי הוא מאתגר מדי בשבילך כי אז אתה לא תישאר עם זה. במקום זאת, מצא מוט מתח כי הוא מאתגר מספיק בשבילך להתחיל לעשות ולעבוד את הדרך שלך עד לשימוש במשקלים מתקדמים יותר.

אתה תצטרך קודם שני סורגים. אחד נקרא מוט התמיכה. ניתן להחזיק את המוט השני באורך זרוע מעל הראש עם אחיזה רחבה. המוט צריך להיות חזק מספיק כדי לעמוד במשקל שלך בלי הסיכון של זה חומק זה לא משנה כמה גדול אתה מקבל אם המוט מחליק, אתה תפגע בעצמך. ודא המוט אתה משתמש הוא יציב וחזק כי אם לא, זה יהיה מאוד קשה לנוע מאוחר יותר.

בשלב הבא, תצטרך לעשות תרגילי ידיים. התחל על ידי הרמת הרף גבוה מספיק כדי לדחוס את האצבעות שלך לתוך פרקי האצבעות שלך. תלחץ שוב ותחזור על זה עד שהמתח ביד שלך יהיה חזק. תחזיק בעמדה הזאת כמה שניות לפני שתעבור לעשות שכיבות שמיכה. אתה יכול לעבור בין שני התרגילים עד שזה מרגיש נוח.

שכיבות סמיכה יכולות להיעשות ברכיבה על האופניים שלך. כדי לדחוף את הסורגים למעלה, אתה יכול להשתמש ברגליים שלך. אתה יכול גם להשתמש בזרועות שלך לדחוף את הסורגים למעלה. כל מה שאתה מעדיף, לוודא שאתה שומר על צורה טובה כי הטופס שלך יקבע כמה חזק אתה תהיה.

דרך נוספת להשתמש בפאב היא לעשות כפיפות בטן. זו דרך נהדרת להשתמש במוט מתח אם מעולם לא ניסית את זה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשכב מתחת למוט עם הגב שטוח נגדה. בשלב הבא, להתכרבל כאילו אתה עושה קראנץ '. זה יעשה פלאים לגב התחתון שלך אם תעשה כמה סטים.

אתה יכול גם לעשות תרגיל למשוך למעלה בזמן רכיבה על אופניים. אם יש לך אופניים נייחים, זו הדרך הטובה ביותר להשתמש במוט. תתחיל ללחוץ על הספסל הרגיל, תחזיק את הסורגים בשתי הידיים ותרים את הגוף שלך על היתדות. כפי שהגוף שלך עובד כפי שהוא צריך, אתה תרגיש התנגדות עצומה.

רבים מתקשים להשתמש בגבם לאחר פציעה. כמה דוגמאות לכך יכולות להיות ענפי ספורט הקשורים, כמו טניס או פעילויות גופניות מאומצות אחרות. חשוב לישון מספיק בכל לילה. עם זאת, אתה לא צריך להזניח את הגב כשאתה מתאמן. אתה צריך לעשות תרגילים כדי לחזק את הגב שלך אם אתה רוצה להשתמש מוט מתח בדרך הטובה ביותר האפשרית. תרגילים אלה יכולים להיעשות בכל מקום, והם פשוטים מספיק כדי להיעשות בכל עת. אם אתה עושה תרגיל כזה, אתה אפילו לא צריך תצפיתן.

התעמלות לא חייבת להיות פעילות מבודדת. אתה יכול להתעמל עם חברים וליהנות. אתה יכול לעשות עליות בזמן צפייה בטלוויזיה. אתה יכול לעשות עליות בזמן צפייה בטלוויזיה. אתה יכול להשתמש מוט מתח שלך לכל מטרה, אבל זה יחזק את הליבה שלך כמו גם לספק הקלה בכאב.