לחיצת חזה
למה אתה עושה לא נכון את התרגיל: לחיצת חזה

למה אתה עושה לא נכון את התרגיל: לחיצת חזה

לחיצת חזה היא חלק מרכזי בכל שגרת פיתוח גוף. הוא מספק לנו את הכוח לבנות שרירים גדולים ולספק לנו את האנרגיה להתאמן כל יום. עם זאת, הבעיה עם לחיצת החזה של רוב האנשים היא שהם לא מחזיקים מעמד מספיק זמן. אנשים מוותרים על השגרה שלהם ומאבדים את היכולת שלהם להשיג את מטרותיהם. אלו הטעויות שעליך להימנע מהן כאשר אתה דוחף את המוט בלחיצת החזה שלך על מנת ללחוץ יותר ביעילות.

צורה מתאימה היא הדבר הראשון שצריך לעשות בלחיצת חזה. אתה צריך להבטיח שאתה משתמש בכמות הנכונה של משקל, כי החזה שלך נדחק בחוזקה יחד, וכי הרגליים שלך נמצאים במרחק סביר אחד מהשני. כישלון לעשות את הדברים האלה יוביל לאימון פגום ואולי לפציעה. אם אתה לא מסוגל לעשות את זה נכון אז אתה הולך בסופו של דבר לא מקבל את התוצאות שאתה רוצה מהלחיצה על הספסל שלך.

כמו כן, אתה חייב להיות בעמדה נאותה. תוכל להרים את המשקולות בקלות רבה יותר אם הגב שלך ישר וכל הגוף שלך תומך בך. כדי לבדוק את זה, נסה להרים קצת את הכתפיים. אם זה לא מרגיש נוח, אתה גם לא משתמש מספיק תמיכה או לא שומר על היציבה הנכונה. אם אתה רוצה להצליח בלחיצת חזה שלך, זה חשוב כי הגב שלך הוא ישר.

בשלב הבא, האחיזה שלך לא צריכה להיות חזקה מדי. אחיזה זו היא מה שרוב האנשים מעדיפים להשתמש כדי להשיג יותר כוח. זה יכול לגרום לשרירי הגוף שלך לעבוד קשה יותר כדי לשמור על המשקל. כי אתה רוצה להוציא את המיטב מלחיצת חזה שלך, לוודא שהמשקל לא מוחץ את השרירים שלך. המטרה היא להקל על השרירים שלך ככל האפשר.

לחיצת חזה טובה תכלול גם את ההרגשה של החזה והגב העליון בזמן לחיצה על הספסל. הרבה אנשים למעשה תופסים את המשקולות שלהם בצורה שגויה, כלומר הם אוחזים בסורגים בצורה חזקה מדי או רופפת מדי. זה יקשה מאוד להוציא את המירב מכל נציג.

מה שאתה רוצה לעשות זה לוודא שאתה לוקח את הזמן שלך עם כל תשובה זה מאוד חשוב ללכת לאט ולהוציא לפועל כראוי כל תרגיל. אתה רוצה לוודא שאתה לא ממהר לעבור אותם או שאתה תהיה מתוסכל במהירות. כמו כן, להיות בטוח תמיד לשמור על הגב ישר. יש אנשים שמנסים לרמות דרך מכבש דפוס כי הם לא חושבים שהגב שלהם צריך להיות ישר.

הדבר האחרון שאתה צריך לעשות הוא לערבב דברים. לערבב את השגרה שלך זה רעיון טוב. לא תמיד ללכת ישר לבר בכל פעם שאתה לחיצת חזה. לפעמים אתה צריך לעבוד על אזור מסוים של החזה שלך לרגע ואז לעבור לאזור אחר. יש כל כך הרבה וריאציות שאתה יכול להשתמש בהם כדי לשמור על האימונים שלך מאתגרים ומעניינים. רק אל תשתמש באותו דפוס לחיצת חזה ישן שוב.

אם תעקבו אחרי הטיפים האלה, אתם תעשו את החזה והגב העליון הרבה יותר טוב מאשר אם תדבקו בסט אחד או בטכניקה. חשוב לא לעשות את אותה שגרת לחיצת חזה כל יום. אם אתה רוצה שרירי חזה נהדרים, אתה צריך אימון מגוון. אם לא תשלב לחיצת חזה עם תרגילים אחרים, אתה לא תקבל את התוצאות שאתה רוצה.