רצועות TRX
תרגילי TRX הנפוצים ביותר

תרגילי TRX הנפוצים ביותר

TRX Muscle Building Xppression הוא תוצר פופולרי של TRX. למה זה קורה? ובכן זה בגלל ציוד אימון כוח זה מציע כל כך הרבה יותר מסתם ספסל משקל בסיסי ו lat למשוך למטה. הציוד הזה יכול לשמש אדם לבניית שרירים.

זה הכל עניין של שליטה במשקל עם הרגליים שלך בזמן שאתה מבצע את לחץ הספסל. בזמן שאתה דוחף עם הרגליים, אתה צריך לשמור על הגב ישר. כאן רוב האנשים טועים. הם מתמקדים בחזה שלהם ולא מתמקדים בגב שלהם שזו טעות גדולה. הגב שלך חשוב בדיוק כמו החזה שלך כשמדובר בבניית כמויות גדולות של שרירים. אף שהחזה יכול להיבנות לאט, רוב האנשים יראו תוצאות כאשר הם ישלבו ספסל לוחץ עם תרגילים אחרים כמו מתות, ניקוי ומכבש כתפיים.

טעות נפוצה נוספת שרוב האנשים עושים היא לא לנוח מספיק בין האימונים. הגוף שלך צריך לנוח אחרי אימון קשה. כדי שהגוף שלך יחלים לגמרי ויתקן את עצמו, אתה צריך לבלות לפחות 8 שעות במיטה. אם אתה לא נותן לגוף שלך כל כך הרבה זמן להתאושש אז תוכל להכשיר יתר על המידה את השרירים שלך ולעשות אותם מאומנים יתר על המידה.

תרגילי TRX מאוד רב-גוניים ויכולים לשמש למגוון קבוצות שרירים. רוב הגברים יהיו מופתעים כמה רב תכליתיות התרגילים האלה. אתה יכול לעשות שורות, טבילות, למשוך במורדות, בעיטות טריצפ, מכבש ספסל, כפוף על שורות, מכופף מעל טבילות, שורות הפוכות, זה נכון יש מעל 70 תרגילים שניתן לעשות עם המכונה הזאת לבד.

איך זה עוזר לי לבנות שרירים? ככל שיש לך יותר שרירים, תצטרך יותר אנרגיה כדי לשרוף. כאשר הגוף שלך יש כמות גבוהה של אנרגיה הוא מסוגל לשרוף יותר שומן מה שמוביל אותך לרדת במשקל. עיתונות הספסל היא בסיס לבניית גוף גדול. תרגילים פשוטים אלה יכולים להיעשות פעמיים ביום על משטח שטוח. בקרוב יהיה לך את הגוף שאתה רוצה.

אתה יכול גם להוסיף משקולות למכונת ההתעמלות שלך כדי להפוך אותה ליעילה יותר. אתה תרים יותר משקל אם יש לך יותר שרירים. אתה תשרוף יותר קלוריות אם תעלה יותר במשקל.

אלה רק כמה מתרגילי TRX הפופולריים ביותר. הדבר הגדול הוא שהם מאוד רב-גוניים וניתן לעשות זאת עבור כל קבוצות השרירים. אתה לא צריך להיות בונה גוף כדי לקבל את התוצאות שאתה רוצה. אם אתה אדם המחפש דרכים להגביר את עוצמת גופך מבלי להעלות במשקל, עליך להשתמש בתרגילים הללו כדי להשיג תוצאות אלו.

אז אם אתם מוכנים להתחיל, תדאגו להתחיל עם התרגילים הכי משומשים שיש. אם אתה יכול לעשות את שני התרגילים האלה על משטח שטוח אז אתה יכול לעשות אותם בכל מקום. אתה אפילו לא צריך לקנות חולצה חדשה. אתה יכול להתחיל לעלות במשקל ברגע שאתה מרגיש בנוח עם המראה החדש שלך. זכור שאין דבר כזה יותר מדי מזון טעון בחלבונים.